Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 8. mars 2017

Ett enkelt kort med sommerfugl og en material pakke

 
Her har jeg laget ett enkelt kort (Clean and simpel)
Målet med dette kortet var å lage ett demo kort og
en material pakke med deler til å lage tre kort til.
Jeg stanset, embosset og kutta til slik att det bare
skulle være å lime i sammen. Dette laget
 jeg til ei frøken på 11 år som så gjerne
vil lære seg å lage kort! ......å slikt heier vi på :-)

 
Cards and materials package of
 four cards to a girl"11 years old" who
 want to learn haw to make Cards

 
Frøkna ble overbegeistra, å kort ble laget :-)
Jeg har laget ett sett til som hun skal få,
men det får jeg blogge ved en senere anledning.

 
Sender dette kortet til:
Scrappelyst Sommerfugler
Ribbon girls Alt er lov med bånd
 
Ønsker dere alle en flott Onsdag :-)

8 kommentarer:

  1. Nydelig prosjekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Lovely design. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
    Mary.

    SvarSlett
  3. Such a beautiful card and lovely colours! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    SvarSlett
  4. Å for en kjempefin ide og så et nydelig kort da.
    Tipper jenta likte dette.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  5. Beautiful card love the colour and the butterflies-what a great idea and can't wait to see what she makes
    Carol x

    SvarSlett
  6. What a wonderful project, such a great idea and the card (s) are so lovely. Nice job! Thanks for sharing with us that Crafty Cardmakers for our 'Go Green' challenge!
    Happy Crafting
    Glenda DT

    SvarSlett
  7. Nydelig kort og så god ide å lage materialpakke.
    Knallfine farger du har brukt.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    hege.

    SvarSlett
  8. Love the way you packaged this little kit! It is so perfect for a 9 year old and the color you chose is gorgeous.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Polka Dots and/or Stripes challenge.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)